Forsendelse

SiffG sender med GLS indenfor 2 dage efter ordren er lagt. Varen skal afhentes af kunden i pakkeshop. Hvis varen skal sendes til ønsket pakkeshop, skal kunden gøre opmærksom på dette på ordren. Kunden vil modtage en sms eller email hvor det vil fremgå hvor pakken kan afhentes. 

Returret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages eller fra den dag du modtager ordrebekræftelsen, hvis du modtager denne efter varerne. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. D.v.s at varen IKKE må have været brugt, lugte af parfume, mad, røg eller deslignende. Mærket må ikke være fjernet fra varen og der må ikke findes skjolder eller andre brugsspor. Hvis nogle af disse forekommer, bliver varen returneret til køber og pengene bliver således ikke returneret. 

Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købspris indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Returnering kan ske til:

SiffG - Ahlgade 74 - 4300 Holbæk

Vedlæg venligst navn, adresse, telefonnummer, samt ordrenummer

Betaling

SiffG modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort og kontant ved personlig henvendelse. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. SiffG modtager mobilepay hvis du ikke har dankort, men kun efter kontakt med SiffG. Der kan forekomme gebyr efter transaktionen foretaget af quickpay, hvis du vil have gebyret retur, kontakt da SiffG. SiffG er ved at få dette ændret. 

SiffG krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Reklamationsret

SiffG henviser til købeloven mht. returret. Varen skal være med væsentlige mangler. SiffG henviser til at læse vaskeanvisninger og behanddle varen som det foreskrives. 

I forbindelse med reklamationssager afholder SiffG returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

SiffG - Ahlgade 74 - 4300 Holbæk siff@siffg.dk +45 60600642


Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion

I tilfælde af aftalte afslag i prisen, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og SiffG har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto.